בלוג

תועלות באתר

אותם גולשים, יותר הכנסות: 3 טיפים להגדלת התועלת מהאתר

אתרים גדולים מתקיימים על מאסות-משתמשים הזורמים בנכסיהם (אתרים ואפליקציות גם יחד). כל חשיפה וקליק על מודעה מהווים מקור הכנסה משמעותי, שאותו נרצה לשפר עם חלוף הזמן. קניית שטחי פרסום (רכש מדיה) נשארה פחות או יותר באותו פורמט מאז פורסם הבאנר ראשון ב-1994. המטרה הייתה ונשארה

קרא עוד »
עיוורון באנרים

עיוורון הבאנרים הורג את הפרסום – כך תנצחו אותו ב-7 דרכים

אתרי תוכן וחדשות תמיד היו בחזית השינויים בדיגיטל. מכיוון שכך הם מודעים (עד כאב) לשינויים הפחות סימפטיים של הפרסום הדיגיטלי. אפשרויות הפרסום בשנים האחרונות הגיעו לכדי רוויה ומיצוי יכולות, והדבר מתבטא בראש ובראשונה באובדן הכנסות משמעותי לפבלישרים ובאיבוד היעילות למפרסמים. אם הבאנר הראשון שפורסם באינטרנט

קרא עוד »